1/19/2012

SYUKUR TAK TERKATA, TERIMA KASIH YA ALLAH ^_^

Saat slip result exam sem lepas diberi oleh Kak Cheq, ak mcm blurr2, dia ucap tahniah. Ak happy la tak sangka apa2 pun sbb awl2 dh tau ak leh 'Meneruskan Pengajian' pn ak dh cukup bersyukur dh...tapi bila perati slip exam kt pointer yg slalu org tengok utk tentukan pencapaian sem lepas, aku ingatkan ak silap tengok or Kak Cheq silap bg slip result...then ak tanya dia, "Tengok yg mana ni pointernya Kak Cheq??" hehe...wat lawak plak ak ngan dia...tp ak mmg serius waktu tu.

Setelah diamati, betul la pointer yg tertera itu kepunyaan aku bg exam sem lepas...Allah je yg tahu betapa ak gembira & bahagia...rasa ajaibnya kuasa dan ketentuan-Nya untuk aku...Ya Allah, Alhamdulillah...inilah kali pertamanya ak dpt pointer sebegini rupa angkanya...sujud syukur aku buat seketika...ak gembira jugak utk kengkawan yg len, depa pun skor tinggi jugak...jd, aku harap kami dapat kekalkan result macam ni sampai bila2...dgn usaha & doa, Insyaallah ^_^

No comments:

Post a Comment