5/02/2013

Budak Dah Cukup Umur...Yippie (^_^)

Saegil Chukahamnida Eugene Yatt...

Nme komersil aku yg x glamour pun..haha ini semua POYO!!

1 Mei 2013, cukup umur ak berusia 23 tahun...dh daftar & layak ngundi...
dh boleh laksanakan tgjwb tapi bukan nak celoteh pasal tu skrg ni, UNDI ADALAH RAHSIA...
MASA DEPAN NEGARA DI TANGAN ANDA...pilihlah dengan bijak!

Syukur Alhamdulillah aku masih bernafas di dunia & diberi nikmat hidup dan rezeki
atas muka bumi ini, segalanya kerana Dia..InsyaAllah...

Terima kasih terhutang budi, jasa & nyawa pd mak yg menanggung kesakitan
utk melahirkan, menyusukan, mengasuh, mendidik dan mengasihi aku...cukup tak terbalas
melainkan doaku buatmu mak semoga Allah mengasihani mak seperti mak mengasihaniku
ketika kecilku...juga buat arwah ayahku..aku rindu padamu, Al-Fatihah...



Birthday kali ni LAST aku sambut di bumi Penang, menandakan
ak skrg di tahun akhir pengajian utk menjadi guru.
Thanks kt semua yg murah hati & ingatan celebrate bg kek utk dimakan kongsi bersama..


Doaku semoga dikurniakan Iman yang sempurna, umur yang bermanfaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan, serta hidup yang dirahmati. 
Amin..


No comments:

Post a Comment